برندهای کولر گازی

کدام برند کولر گازی بهتر است؟

کدام برند کولر گازی بهتر است؟

تقریبا 90% از برندهای کولر های گازی موجود در بازار ساخت کشور چین میباشند که این برندها به دو صورت وارد بازار میشوند نوع اول برندهایی که  در کارخانه ای با همان نام برند تولید میشوند مانند کولرهای گازی مدیا , گری , هایسنس ,  تی سی ال و … نوع دوم برندهایی که به سفارش شرکتهای بازرگانی مستقر در ایران در کشور چین تولید شده و با نام آن شرکت یا کمپانی ایرانی به کشور چین سفارش داده میشود و وارد ایران میشوند. در حدود 10% دیگر از کولر های گازی موجود در باز ساخت کشور های کره, مالزی و تایلند و اندونزی میباشند که این نوع دستگاهای از برندهای باسابقه و معتبر جهان میباشند مانند کمپانی توشیبا , اجنرال , کریر, پاناسونیک,  میتسوبیشی و….که به عنوان مثال شرکت توشیبا که یک کمپانی ژاپنی میباشد به جهت کاهش هزینه تولید, کارخانه خود را به کشور تایلند انتقال داده است و محصول خود را در کشور تایلند به بازارجهانی عرضه میکند. قابل ذکر است که این دستگاهها دارای قیمت بالاتری  نسبت به دستگاهها چینی هستند. بعضی از برندها نیز هم در کشور مادر خود و هم در کشور چین تولید میشوند مانند کولر های گازی ال جی و سامسونگ که هر دو نوع تولید آن یعنی کره ای و چینی در بازار موجود میباشند به طبع کیفیت و قیمت کولر های گازی تولید شده در کشور مادر یعنی کره از انواع چینی آن بالاتر است.

از چندین سال قبل نیز تلاشهای برای تولید کولر گازی در ایران صورت گرفته که میتوان از برند کولرهای گازی هایر نام برد .

حال که تا حدودی با برندهای موجود در بازار اشنا شدید توبت به انتخاب برند میرسد .

چه مواردی را در هنگام خرید کولر گازی در نظر بگیریم؟

1-یکی از مهمترین موارد پس از انتخاب نوع برند انتخاب فروشگاه معتبر و خدمات پس از فروش و سابقه حضور آن برند در بازار میباشد . فروشگاه مدرن تجهیز مفتخر است که یکی از با سابقه ترین فروشگاهای عرضه محصولات سرمایشی با برند های معتبر و خدامات ویژه در بازار به مشتریانی وفادار میباشد .

2 – دستگاههای اینورتر برق کمتری مصرف میکنند پس بهتر است در صورت امکان نوع اینور تر ان را در نظر بگیریم .

3- بهتر است قبل از خرید دستگاه یک بازدید کارشناسی از محل صورت پذیرد تا موارد زیر بررسی شود. بازدید از محل رایگان بوده و شامل هزینه نمیشود.

الف- برق مورد نیاز دستگاه    ب-بررسی لوله کشی دستگاه و لوله درین تخلیه اب آن   ج-محل قرار گیری بونیت داخلی و خارجی .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *